tentang sesuatu

about anything

tentang kesibukan hari ini

with 2 comments

hari ni merupakan hari yg sgt sibuk, pada pkul 8 pagi aku gi lab hanya untuk mendapati lecturer microbiology nak membuat research tentang seekor bakteria bernama staphylococcus aureus. giler btul aku bangun awal sket nak bersiap, ceh, padahal dah lambat sbenarnye. kitorang yg melayu islam ni sume tercengang nak tolong ke tak bagi sample, sebab die kena amik sample drpd dalam hidung, dan drpd mulut bahagian dalam2 sket, sesape korang yg tahu sama ada puasa batal atau tidak, bagitaulah aku, untuk langkah slamat sbb takde sape2 pun yg pasti kitorang bersepakat utk tidak join lecturer punya research itu.

pastu aku ada kelas pkol 10.30 sampai 12.30, giler betul, tambah2 lagi cikgu microb bernama daphne itu sangatlah mengtensyenkan gua sbb die punye cakap punye lah laju pastu perkataan bapaklah scientific, tak agak2 betul, kemudian balik rumah rehat dan sambung kelas pkol 2 ptg, kelas ubat2 yg memeningkan….

then yg menarik hari ni sbb aku mula kelas pertama aku dalam mempelajari bahasa tempatan kat sini, bahasa kannada, sini org tak cakap bahasa hindi, aku tak tau la susah ke tak bahasa kannada ni, tapi slambe je la, aku ngan membe aku sorang lagi kay amik kelas ni, optional je, ni pun tuition kat kolej lain, slambe je masuk haha, aku pun nak tulis pasal apa yg aku blaja bahasa ni, aku letak kat kategori yg tersendiri, sila2 la tgk ye haha,

baru kejap tadi aku menyiapkan kerja nota2 tentang merawat diarrhea(ciritbirit) yg sgt panjang.

by the way, aku terlepas tarawikh malam ni sbb tertido lepas buka pose sbb penat sgt sial hari ni, lalalala

Written by abduljabbar

October 5, 2006 at 6:41 pm

Posted in kehidupan seharian

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. mak aihh..gilak ah ambik bahasa hindi..nnt jgn aku nampak kau dating sambil nyanyi2 sudaa…

    mulut dlm2 batal la sial..hidung tu ok lg kot.

    farid fadhly

    October 6, 2006 at 2:33 am

  2. JABA, orang yang sibuk xkan ade masa nak update blog….cmon la

    citt

    Aliuddin

    October 30, 2006 at 4:48 am


Leave a Reply

