tentang sesuatu

about anything

tentang penggambaran hari ini

leave a comment »

hari ni hari jumaat yg juga hari paling rilex dalam seminggu kelas, hari paling hectic hari smalam la of course hari khamis, pastu kitorang bdak2 mlayu mmg dah plan nak amik gambar ramai2, senior aku ade nak wat kad raya, kat sini mane ade org jual2 kat raya, tu yg besenye buat sendiri je, aku pakai baju melayu yang awek aku si madu buat kan utk aku, aku terharu gila die buatkan baju ni, jahit sendiri baju melayu ni yg berwarna hijau muda ni, hijau ni warna kegemaran die.

pastu lepas kelas pkol 10.30 sampai 11.30 tu abis kitorang pegi la padang utama universiti aku, kalo tahun lpas tangkap gamba kat library yg sgt megah itu, tapi kali ni pakai tempat lain plak la, sesi penggambaran berlalu dgn lancar, aku rasa smua org sekeliling padang tu (besenye mmg ramai pengemis dan juga pencabut rumput lepak kat tepi2 padang tu) pelik melihat gelagat kitorang, dgn pakai baju melayu ngan samping2 lagi, sure diorang tak paham pakaian apa kitorang pakai, haha,pedulik la janji dpt tangkap gamba, tgkla kat utusan nanti sure kluar punye la, tahun lpas dah kuar dah, tahun ni nak lagi. hehehe…

pastu pada petangnye selepas kelas abis pkol 4, aku tgk ep 1 lost season 3 dgn khusyuk dan dtg sudah sto dan zairi untuk mencabar aku bermain winning eleven 10, sialan diorang ni, tak abis2 dtg rumah aku, tapi takper mmg syok diorang ni ada, haha, aku agak biol skit ptang ni, dan kalah tipis kpada zairi 2-1, dan menang ke atas sto 1-0, haha pastu diorang chow terus sbb nak gi bukak pose, aku ni pun ade bape minit lagi nak buka pose tapi slambe menulis kat sini, aku tgh pk cmane ni, esok ade event malam tapi tak tau ade bola EPL ke tak, rungsing btul aku…aku akan terus berpk utk melepaskan diri drpd event malam esok, aku tak kire!!!

Written by abduljabbar

October 6, 2006 at 12:49 pm

Posted in kehidupan seharian

Leave a Reply

