tentang sesuatu

about anything

SELAMAT HARI RAYA!!

with 4 comments

selamat hari raya kepada seluruh umat islam yg merayakan hari raya tanda kemenangan melawan nafsu selama sebulan lamanya. aku menulis blog ni pada pkol 7.20 pagi sebelum pergi ke solat sunat hari raya di masjid lebih kurang pkol 8 pagi ni. post aku ni tak panjang sekadar nak menyatakan hari raya kepada pembaca2 blog ni.

Hari ni, hari isnin,23 oktober, negara2 yg aku tau meraikan hari raya pada hari ini ialah UK,US,Arab Saudi,Kuwait,Pakistan dan juga INDIA!! yes! Alhamdulillah, akhirnya tiba juga hari “Eid Mubarak” ini. aku sangat2 bersyukur kerana telah berjaya melaksanakan tanggungjawab lagi sekali pada bulan ramadhan tahun ni.

Kepada pembaca2 blog aku yg kat Malaysia, Selamat Hari Raya pada esok hari, korang lambat sehari, lagi byk pahala dapat insyaAllah!

Kepada Hani Sandrawati, simadu ku itu!, mula2 die kata “mana aci esok raya”, tetapi kemudiannya die mengucapkan Selamat Hari Raya kepadaku dan menyatakan betapa die mahu meraikan raya bersama sama aku. Dan di kesempatan ini di blog ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya sayang!!! Aku pun nak tersangat sangat meraikan raya bersama die, tak pernah lagi, maklumlah kami di Malaysia dipisahkan oleh Lautan China Selatan. Utk pengetahuan semua aku raya kali ni amat best sbb aku dapat baju raya yg cik madu aku buat sendiri, yes! die jahit sendiri tau baju raya die kasik aku ni! nanti aku letak gamba! terima kasih sayang!!

SELAMAT HARI RAYA DAN JUGA
MAAF ZAHIR BATIN AKU UCAPKAN KEPADA SEMUA RAKAN RAKAN YG MENGENALI AKU!
AKU MINTAK MAAF ATAS SEGALA SALAH DAN SILAP AKU YE!!!
SEMOGA ALLAH MERAHMATI SEMUA UMAT ISLAM SEMPENA KEDATANGAN HARI RAYA NI!!

p/s:sapa2 yg baca post ni sila2 la ucap hari raya utk aku kat comment tu hihihi!!

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. pehhhhh…
    wei mane boley kau dah raye dulu..
    suwitla awek ko…len kali leh jaitkan baju utk aku plak.bley aakkk..
    jaba, samat hari raye

    adamjuni

    October 23, 2006 at 6:29 am

  2. ewah, terer mengupas bawang ye?hahaha.
    tp mantap jugalah raya kali ni;p

    aima-cho

    October 27, 2006 at 5:50 pm

  3. ecececcecececcece
    happy nye dieeeee
    suwwiittt nye dieeee
    adoiiii jeles la plak si madu ko buat baju utk ko
    baju melayu lelaki susah dow nk jahit
    bgs2 utk ko…dpt la ko isteri yg pandai menguruskan umahtangga insyallahhh
    hehehehe
    SELAMAT HARI RAYA!!!

    virgobiru

    October 28, 2006 at 1:20 am

  4. selamat hari raya!!

    hood

    October 29, 2006 at 6:55 am


Leave a Reply

