tentang sesuatu

about anything

Nazak

with 2 comments

Lagi 11 hari si dia yang kecil itu akan menyambut hari ulang-tahun ke 5.

Ah, anak kecil itu sering keriangan seakan tidak pernah ada kerisauan padanya.

Mungkin, hanya mungkin, masanya begitu emas.

Seakan nazak, kini tidak keriangan.

Tidak ada ceria.

Ayuh, lawanlah dugaan itu agar kita boleh keriangan semula.

Agar kita boleh teruskan kehadapan bersama.

Aku hanya mampu berdoa.

Catatan kepada laptopku menjelang ulang-tahunnya yang ke 5.

Advertisements

Written by abduljabbar

June 19, 2009 at 6:51 pm

Posted in special event

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. salam. bro… u made my heart tachycardiac lah. ingat ada adik kat pediatric. haih…

    nah, amik ni..

    SONY VAIO

    hadiah hari jadi ke5.
    haha!! tak paham? hadiah tulisan je lah… ;p

    bro..belajar rajin2. er..takyah ingatkan pun takpe kot. u r already hardworking.

    nadiahchem

    June 20, 2009 at 12:52 am

  2. alahai… selamat ulangtahun buat si laptop 🙂

    macam anak sebab lama bersama, rite?

    nurul

    June 29, 2009 at 11:16 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: